ZAUJÍMAVOSTI, ČLÁNKY

CESTA OD ZÁKAZNÍKA PO CESTU MARKETÉRA.

KONEČNE PRÍLEŽITOSŤ PRE KAŽDÉHO BEZ ROZDIELU NA TO ČOMU SA VENUJETE.

 

 

Zákazník, alebo klient poprípade kupujúci.

Zákazníci sme všetci pretože kupujeme tovar alebo služby od obchodníka za peniaze.

Zákazník môže byť zároveň aj spotrebiteľ, pretože tieto dva pojmy sú odlišné.

Zákazník tovar nakupuje a spotrebiteľ ho aj používa.

Nakupujeme každý deň a tento kolobeh sa v našej spoločnosti neustále stupňuje. Spotreba je čoraz väčšia pretože to ovplyvňujú aj emócie podľa ktorých uskutočňujeme väčšie nákupy.

Takže nie vždy je to o potrebách, ktoré naozaj máme.

V tomto článku sa chcem venovať myšlienke ktorá je dnes realitou a to, že napriek tomu že sme zákazníci a utrácame peniaze za tovary a služby, vieme šikovne premeniť na nástroj s ktorým si vieme vytvoriť príjem a tvoriť finančnú rezervu z vlastných nákladov.

Každý deň sa vám môže ukázať nová skvelá príležitosť.
…ale vy si ju možno ani nevšimnete.

 

Marketér je o príležitosti a budovaní a plnení si vlastných snov a cieľov, profesionálny i osobnostný rast. 

Ľudia, ktorí chcú na sebe pracovať, rozšíriť si svoje vzdelanie o nové informácie a praktické skúsenosti zo sveta obchodu a podnikania.

Ľudia, ktorí sú otvorení zmenám a spolupráci si vedia do životov vniesť iný pohľad na doterajší svet.

Ľudia ktorí sú vytrvalí, trpezlivý, strategicky mysliaci a dokážu prekonávať prekážky a vždy hľadieť pred seba.

Ak máte myslenie marketéra, tak potom o tom pravdepodobne aj viete. Ale čo ak náhodou neviete či myslíte ako marketér?

 

  • Vidíte okolo seba, vo svojom okolí rôzne možnosti ako zarobiť peniaze? Napadajú Vás rôzne podnikateľské nápady a spôsoby ako zarobiť peniaze?
  • Keď vidíte nejaký produkt, viete si predstaviť pre neho aj zákazníkov a spôsob marketingu?
  • Keď si predstavíte nejaký trh, alebo oblasť, napadne Vás ako by ste v nej mohli zarobiť peniaze?
  • Všímate si spôsob akým firmy propagujú svoje produkty a hodnotíte to? Vidíte nejaké lepšie možnosti či riešenia?
  • Viete prečo ľudia nakupujú, alebo ovládate predaj?

Nemusíte byť rodený marketér, ale môžete sa naučiť myslieť ako marketér. Spôsob myslenia je to, čo otvára, alebo zatvára dvere možnostiam pri podnikaní, práve preto je najdôležitejšia zmena myslenia hlavne pre začiatočníkov. 

 

Našli ste sa v tomto článku? Zdieľajte ho so svojimi priateľmi na FB a máte možnosť pomôcť aj niektorému zo svojich priateľov.

 

 

CHCEM VIAC INFORMÁCIÍ                 CHCEM SA STAŤ MARKETÉR

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *