MANAŽUJEM, PODNIKÁM, ZARÁBAM.

AKO VIE PODNIKATEĽOVI POMOCŤ PREPRACOVANÝ VERNOSTNÝ PROGRAM.

 

Dnes máme viac ako 50% malých a stredných podnikateľov, ostatok tvoria veľké firmy a organizácie, pre všetkých je ozajstnou výzvou uspokojenie potrieb klienta. 

Ekonomika sa mení a zákazníci chodia aj do iných obchodov, veľké obchodné reťazce majú lepšie ceny. Online nakupovanie je veľkou konkurenciou a miestom kde sa ceny dajú online globálne porovnať. Podnikatelia hľadajú riešenia ako si zvýšiť obraty a znížiť si náklady a v neposlednom rade riešime vysoké prevádzkové náklady a agresívnu cenovú politiku.

Bežne podnikatelia a firmy investujú do reklamy a  marketingu, čo je naozaj finančne náročné a nie vždy efektívne. Riešia konkurenciu a snažia sa byť o krok vpred aby prežili a preto dávajú zľavy hromadne každému bez rozdielu na zákazníka a to im uberá na hodnote ich práce, alebo služby a týmto upadá aj ich postavenie v spoločnosti. 

88% firiem, ktoré budujú vzťah so zákazníkom sú ziskovejší ako konkurencia. Zabúdame na to, že dobrá referencia je niečo čo sa kúpiť nedá a spokojný zákazník vie do spoločnosti priniesť ďalších zákazníkov a je o mnoho lacnejší ako zháňanie nového zákazníka.

Kvalitný vernostný program tvorí prepojenosť obchodníka a jeho zákazníka obe strany napĺňajú svoje ciele je to najefektívnejšia forma pre udržanie si klienta.

Zákazník nakupuje výhodnejšie a obchodník si udržiava spokojných stálych zákazníkov. Správne nastavený vernostný program spravodlivým spôsobom odmení každého zákazníka, ktorého motivuje nakupovať viac.

Vernostný program pre vašich zákazníkov je najlepším marketingovým nástrojom, ktorý garantuje vyššie obraty. Predstavuje riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM – Customer Relationship Management)

Riešenie je tu pre každého bez rozdielu na veľkosť spoločnosti. 

 

Online databáza vašich zákazníkov, ich nákupov a ušetrených peňazí.

Zákazníkom rozdáte vaše vlastné vernostné karty s vašim logom a popisom spoločnosti

Zákaznícky vernostný program je odmeňovanie zákazníkov za opakované nákupy u vás. Ušetrené peniaze na ďalší nákup fungujú ako silná motivácia, prečo u vás nakupovať znova.

Stav vernostného kreditu si vy i zákazník skontrolujete cez internet.

Systém pre správu vydaných vernostných kariet. Na každej predajni máte aktuálny prehľad o všetkých operáciach s vernostnou kartou a nakupovaní vášho zákazníka u konkurencie, kde profitujete na nákupoch aj mimo vášho obchodu.

Zákazník na kartu zbiera peniaze, body a priateľský bonus za odporúčanie.

Za každý nákup u vás, zákazníkovi na jeho kartu, v systéme pripíšete odmenu. Jej výšku určite sám. Ušetrené peniaze zákazník vidí vo svojom konte a sú vyplácané na jeho účet v banke, ktorý si nastaví vo svojom profile.

Súčasťou vernostného programu sú aj marketingové a reklamné služby.

 

Vo vašom vernostnom programe potrebujete mať jasný cieľ.

 

Možno potrebujete dvihnúť nákupný košík vo svojej firme.

Možno vám 30% stáleho zisku robia stály zákazníci

Čo keby u vás minul zákazník minul namiesto 10 € – 12 € alebo namiesto 100 € – 120 € ??

Skúste si odpovedať na tieto otázky……………

Kto je u mňa aktuálne skupina zákazníkov, ktorá a u mňa najviac míňa?

Akú skupinu by som chcel aby u mňa prevládala? (Je to tá istá, alebo iná?)

Koľko by som chcel, aby bol priemerný nákup a aký je teraz?

O koľko by som chcel, aby narástli moje obraty? Kto mi robí najväčšie obraty?

Aké mám nápady, aby som svoje obraty zvýšil?

Čo ak by ste zmenili svoj prístup a  zistili, čo môžete so svojím vernostným programom dokázať ?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *